Welkom bij Lappe Lady

Lappe Lady wenst u hartelijk welkom op haar blog die opgezet werd in functie van een trip naar Istanbul waar ik samen met 3 vriendinnen, L3 genoemd, de quilterswereld daar onveilig zal maken van 3 tot 11 mei 2012 en op deze manier jullie beetje laat meereizen, al dan niet (verderlicht) gezeten op de schouder van één van de reizigers.
De toekomst zal uitwijzen hoe deze blog daarna zal evolueren.

Nu zo'n 2 jaar later is een nieuwe trip in zicht en jullie mogen opnieuw virtueel meereizen... als de tijd en de internetverbinding meezit

zaterdag 5 mei 2012

Kirkpare 2012 Opening


Vandaag één en ander uitgespookt in de stad en daarna naar de opening van Kirkpare 2012, bijhorende receptie, ontmoetingen met mensen uit diverse hoeken van de wereld om af te sluiten met een lekker avondmaal. Het is laat, niet teveel tekst vandaag, de foto's laten we voor zich spreken en later volgt wel meer.








Wie me kent weet dat ik zo af en toe eens naar buiten ontsnap. Dan gebeurt het wel eens dat ik dingen zie die een ander mist. Dit  was wel van die aard dat er een foto als bewijs nodig was anders had men allicht gedacht dat ik teveel aan de wijn zat. Sorry voor slechte kwaliteit foto.




Als uitsmijter : wegens het wantrouwen tov de stappentellers had ik vandaag beide tellers aan. Teller links gaf 5.824 stappen aan terwijl rechts slechts 31 gaf.

Na de korte beentjes komt mijn ene kant nu beter vooruit dan de andere.

2 opmerkingen:

  1. beste 'lady lap' en l3,

    leuk jullie te kunnen volgen! geniet voor ons mee!

    lieve groet,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doen we zeker en elke dag denken/spreken we minstens 1 keer aan/over jou

    BeantwoordenVerwijderen